Trenerzy

Andrzej Wojtusik

Andrzej Wojtusik -Nietuzinkowa postać, spec od efektywnej pracy z ludźmi. Skuteczny lider, przywódca praktyk. Doświadczony, cieszący się wieloma sukcesami, sprawny menadżer oraz szkoleniowiec. Były szkoleniowiec wojskowy posiadający na koncie prestiżowe sukcesy. Utalentowany w obszarze motywowania oraz tworzenia efektywnych zespołów ludzkich. Sprawny organizator i koordynator prac zespołów problemowych, dzięki czemu skutecznie realizuje założone cele. Dzięki dużemu doświadczeniu w obszarach przywództwa, rozwój kadry menadżerskiej oraz szkoleń. Jest efektywnym trenerem w wymienionych obszarach. Doświadczenia bojowe zaowocowały wiedzą z zakresu działań kryzysowych, w sytuacjach ekstremalnych. Poszukujący innowacyjnych rozwiązań w zakresie organizacji pracy i szkolenia. Autor elitarnego kursu przywództwa wojskowego o nazwie „Lider” Laureat prestiżowej nagrody BUZDYGANA w 2013 r. Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP w Warszawie Akademia Obrony Narodowej w Rembertowie Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku Zainteresowania sporty ekstremalne, podróże, dobra muzyka.

Jakub Zajac

Jakub Zając - trener biznesu doświadczony w pracy z koncernami, firmami z sektora MŚP, urzędami centralnymi oraz Wojskiem Polskim. Z wykształcenia socjolog i geograf, ukończył również Szkołę Trenerów i Terapeutów Gestalt oraz Szkołę Trenerów Grupowych. Pasjonuje się funkcjonowaniem zespołów, efektywnym przywództwem oraz efektywnością osobistą. Pomagał zespołom i ich szefom w poprawie funkcjonowania zawodowego i osobistego. Wyznaje zasadę, że zamiast motywować ludzi, lepiej stworzyć im warunki do samomotywacji. Stąd nad trenerskie triki przedkłada rzetelny proces psychoedukacyjny. Prowadzi treningi managerskie, asertywności i komunikacyjne. Aktywność trenerską łączy z pracą w dużym koncernie reklamowym, gdzie między innymi zajmuje się szkoleniami mediowymi i z zakresu kompetencji miękkich. W pracy trenerskiej stara się wprowadzać w czyn swoje motto „doświadczyć by zrozumieć”. W wolnej chwili czyta, medytuje i jeździ na motocyklu.

Jakub Zajac

Jacek Łabuński - Dyplomowany trener biznesu. Z wykształcenia psychosocjolog i menedżer, od 9-ciu lat zawodowo zajmujący się prowadzeniem szkoleń biznesowych związanych z budowaniem i poszerzaniem kompetencji w zakresie sprzedaży, zarządzania i rozwoju osobistego. Został pierwszym w Polsce certyfikowanym terenowym trenerem sprzedaży firmy Apple. Posiada 18 letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu działami sprzedaży w branżach IT, technicznych, FMCG i innych, w systemach sprzedaży B2B, B2G oraz B2C. W ciągu swojej kariery zawodowej przeprowadził blisko 15 000 negocjacji biznesowych. Prowadzi portal i blog na temat sprzedaży www.jaksprzedac.pl

Specjalizacja trenerska: Szczególnie specjalizuje się w tematach związanych z Inteligencją Emocjonalną, kreowaniem liderów sprzedaży, zarządzaniem wiedzą i informacją w organizacji oraz negocjacjami. Szkoli osoby pracujące w sprzedaży i działach związanych z obsługą klienta. Na bieżąco skutecznie wspiera kilkudziesięciu handlowców i menedżerów zarówno, jako coach jak też trener rozwoju osobistego i sprzedaży. Prowadzi szkolenia stacjonarne i najbardziej efektywne „on the job training”. Chętnie wspiera menedżerów i sprzedawców w codziennej pracy i w konkretnych sytuacjach, często pracując z nimi w terenie. Prowadząc szkolenia nie tylko przekazuje swoją wiedzę i doświadczenie, ale także wspiera i zachęca uczestników do samodzielnej analizy swojej pracy i wzajemnej wymiany doświadczeń. Każdy z uczestników jego szkoleń ma gwarancję spojrzenia na procesy sprzedaży i zarządzania z innej perspektywy, dzięki której efektywnie zwiększy swoją skuteczność

Zygmunt Dolata

Zygmunt Dolata - Trener oraz coach dla biznesu z wieloletnim doświadczeniem, wybitny specjalista, autor artykułów do magazynów „Szef sprzedaży” dla zarządzających zespołami handlowymi. Obszar prowadzonych szkoleń:

  • Sprzedaż
  • Negocjacje
  • Obsługa klienta
  • Zarządzanie
  • Coaching
  • Komunikacja interpersonalna,
  • Team Building,
  • Savoir vivre w biznesie

Anita Chmara

Anita Chmara- jest certyfikowanym coachem i trenerem biznesu. Zajmuje się rozwojem osobistym i zawodowym ludzi w organizacjach, a także całych organizacji. Pracowała przez dziesięć lat jako reporter, a następnie redaktor w jednej z największych gazet regionalnych w Polsce. Zarządzała też zespołami projektowymi w spółce norweskiego koncernu „Orkla”. Pasja do poznawania ludzi pociągnęła ją w kierunku badania efektywności osobistej, skutecznego zarządzania, motywacji oraz właściwej komunikacji.

Szkolenia prowadzi od 2000 roku. W 2005 roku w całości poświęciła się działalności trenerskiej, publikując wyłącznie w pismach branżowych. Związana była z wieloma firmami szkoleniowymi na stanowiskach trener, Ekspert ds. Relacji oraz Dyrektor ds. Standardów. Z wykształcenia jest psychologiem zarządzania i teatrologiem, absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego i Wyższej Szkoły Bankowej. Jako master Programowania Neurolingwistycznego (NLP) i certyfikowany coach International Coach Community (ICC) specjalizuje się w aktywnych technikach wewnętrznej zmiany. Odbyła też szkolenie z zakresu coachingu systemowego u Jospha O’Connora, pokazujące, że o właściwej zmianie decyduje wiele elementów i należy wziąć je wszystkie pod uwagę. Prowadzi szkolenia, wykorzystując zróżnicowane narzędzia, jednak szczególny nacisk kładzie na metodę warsztatową. Przygotowuje i nadzoruje całe projekty szkoleniowe, ściśle współpracując z działami HR. Szkoliła m. in. dla takich firm jak: BASF Polska SA, Carrefour Polska, Elektrobudowa SA, Echo Investment SA, DHL, Delphi Poland, Motorola, Orlen Oil, Philips Lighting Poland, Raiffeisen Bank Polska SA, Samsung Electronics Polska, Rockwool Polska, UDT, Valeo i in.

Jej kluczowe obszary to komunikacja, podnoszenie efektywności, automotywacja, asertywność, projektowanie i prowadzenie zmian w organizacjach, podnoszenie standardów obsługi klienta, odkrywanie i wdrażanie wartości organizacji, umiejętności kierownicze, współpraca, budowanie zespołów, sprzedaż, negocjacje w stylu win-win, wystąpienia publiczne, kontakty z mediami oraz treningi dla trenerów. Opracowuje również podręczniki dla pracowników oraz księgi standardów.

Paweł Wojciechowski

Paweł Wojciechowski- Trener- praktyk. Certyfikowany Trener TROP. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy), specjalista w zakresie negocjacji, zarządzania sprzedażą, zarządzania zespołem, technik sprzedaży, obsługi klienta, kreatywności, komunikacji i umiejętności osobistych. Konsultant biznesowy.

Karierę zawodową rozpoczynał pod koniec lat ’90-tych od stanowiska Kierownika Działu w Commercial Union Financial Services, jeszcze w trakcie studiów. W 2000 roku rozpoczął pracę w sprzedaży od stanowiska Przedstawiciela Handlowego w CPP Toruń Pacific (Grupa Nestlé) a następnie Przedstawiciela Medycznego w Bristol-Myers Squibb. W latach 2003 – 2005 Dyrektor Operacyjny i Współwłaściciel biura podróży Ekotrek. Od 2005 roku związany z Fly Away Travel początkowo jako Account Manager a następnie Dyrektor Handlowy. Z sukcesem zarządzał działem handlowym doprowadzając do ponad 26% wzrostu sprzedaży usług całej firmy. Był odpowiedzialny m.in.: za wyniki handlowe firmy, opracowanie planów rocznych dla działu handlowego, prowadzenie negocjacji z dostawcami oraz kluczowymi klientami. W latach 2009 – 2010 Dyrektor Handlowy w Weco Travel. Odpowiadał za przygotowanie i realizację działań sprzedażowych firmy na terenie Polski. Przyczynił się do zmiany strategii marketingowej. Przy wsparciu działu handlowego (Account i Sales Managerowie, Managerowie Oddziałów) udało mu się utrzymać cel sprzedażowy w czasie kryzysu gospodarczego. Jako Dyrektor Handlowy był członkiem zespołu odpowiedzialnego za udział firmy w przetargach międzynarodowych. W trakcie pracy na stanowiskach Dyrektora Handlowego z powodzeniem prowadził dla swoich zespołów szkolenia i coaching sprzedażowy. Brał udział w projektach związanych z wdrażaniem i modyfikowaniem systemów CRM wspomagających pracę handlowców. Obecnie zajmuje się działalnością trenerską i coachingiem. Wraz ze swoimi partnerami jest uczestnikiem negocjacji, kieruje projektami szkoleniowymi. Ma doświadczenie w prowadzeniu projektów EFS.

Leszek Mailinowski

Leszek Malinowski - Specjalista w zakresie tworzenia struktur organizacyjnych, budowania zespołów, zarządzania sobą w czasie, stylów kierowania i kontroli kierowniczej, a także kultury instytucjonalnej oraz negocjacji w biznesie. Wieloletni praktyk zarządzający zespołami liczącymi ponad 250 osób. Współpracownik biuletynu” Kadra Zarządcza i Kierownicza” wydawnictwo Forum w Poznaniu. Współtwórca programów szkolenia kadry managerskiej i kierowniczej. Autor publikacji specjalistycznych z zakresu zarządzania, logistyki oraz dydaktyki.


Magdalena Guillet

Magdalena Guillet- Wieloletni konsultant zarządzania, coach i trener z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów doradczych i szkoleniowych. W latach 2005 -2009 członek zarządu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych oraz jej wiceprezes. Kierowała też w ramach PIFS Komisją Jakości Rynku Szkoleń oraz stworzyła Kodeks Dobrych Praktyk branży szkoleniowej. W swojej karierze zawodowej była dyrektorem personalnym sieci hipermarketów, prowadziła agencję pracy czasowej, rekrutowała oraz doradzała pracownikom w rozwoju ich kariery zawodowej, przez 10 lat była prezesem filii polskiej międzynarodowej firmy doradczo szkoleniowej Cegos oraz partnerem zarządzającym Cegos SA Francja gdzie prowadziła międzynarodowe projekty doradcze dotyczące m.in. restrukturyzacji zatrudnienia. Prowadzi działania doradcze i szkolenia w obszarze strategii HR, umiejętności kierowniczych i umiejętności osobistych. Zajmuje się szeroko rozumianą tematyką zarządzania wiekiem i różnorodnością w firmach. W psychologii biznesu zajmuje się m. in zarządzaniem konfliktem w przedsiębiorstwie, motywacją, komunikacją, integracją ekipy i zarządzaniem zmianą. Prowadzi zajęcia na MBA HR w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im Ryszarda Łazarskiego z zakresu zarządzania zmianą oraz procesów zarządczych, w Wyższej Szkole Pedagogicznej TWP zajęcia z zakresu projektów innowacyjnych, prezentacji i autoprezentacji a także komunikacji werbalnej i niewerbalnej.  

Artur Gryzik

Artur Gryzik - Trener biznesu z ponad 11 letnim doświadczeniem, na salach szkoleniowych spędził ponad 2484 godziny. Praktyk z zakresu sprzedaży i zarządzania zespołem sprzedażowym i trenerskim. Doświadczenia biznesowe zdobywał w bezpośredniej sprzedaży usług finansowych – 4 lata jako przedstawiciel handlowy w Lukas SA, w bankowości detalicznej – 2 lata jako Dyrektor Oddziału LUKAS Banku (obecnie Credit Agriocole Bank Polska SA) oraz 8 lat w obszarze szkoleń- jako trener wewnętrzny i manager zespołu trenerów. Jako trener aktywnie współpracował w Departamentem Sprzedaży w projektach „Mistery Shopper” z HR we wdrożeniu systemu ocen pracowniczych i nowego systemu płacowego. Brał udział praktycznie we wszystkich wdrożeniach nowych produktów bankowych- kart kredytowych, kont, lokat- w zakresie przygotowania i realizacji szkoleń produktowych. Odpowiadał za szkolenia miękkie dla sił sprzedaży i średniej kadry kierowniczej z obszaru obsługi klienta, rozmowy handlowej, negocjacji, motywowania, komunikacji z zespołem. Prowadził sesje coachingowe dla handlowców oraz pracowników placówek detalicznych Banku. W 2006 r. otrzymuje nagrodę Zarządu Lukas Banku SA „AS Sprzedaży” za realizację projektu - „Profesjonalne negocjacje handlowe” dla przedstawicieli handlowych we współpracy z firmą „Nowe Motywacje”.

Ewa Guzowska

Ewa Guzowska - Coach, mediator i trener umiejętności interpersonalnych z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym w pionach sprzedaży i zarządzania relacjami z klientami SME w międzynarodowych i polskich instytucjach finansowych. Absolwentka SGH w Warszawie. Szkolenia prowadzone zarówno dla pracowników banku jak i pośredników finansowych. Pełniłam rolę mentora dla sieci partnerów odpowiadając za merytoryczne wsparcie. Odpowiadałam za pozyskiwanie i kompleksową współpracę klientów instytucjonalnych. Prowadziłam negocjacje cenowe, dokonywałam analizy i oceny ryzyka. Certyfikowany Multilevel Coach, Praktyk i Mistrz NLP oraz Certyfikowany Doradca Zawodowy.

Robert Myszkowsk

Robert Myszkowski - trener - konsultant z wieloletnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia projektów szkoleniowych oraz w obszarze rozwoju zasobów ludzkich, doświadczenie trenerskie poparte bogatym doświadczeniem praktycznym w pracy w środowisku biznesowym, odpowiedzialność za tworzenie i realizację założeń polityki szkoleniowej w jednym z wiodących banków, uczestnictwo w pracach międzynarodowych zespołów konsultantów w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań sprzedażowych jak i z obszaru HR, np. przygotowanie zespołów doradczych, wdrażanie systemów ocen pracowniczych, konsekwentnie buduje wśród uczestników szkolenia kulturę sukcesu, ustawicznie wpaja zespołowi przekonanie, że aby zwyciężać, zespół musi uwierzyć w możliwość osiągania zwycięstw, ustawicznie dąży do tego, aby dawać ludziom radość z odkrywania nowych metod postępowania, zmian sposobu myślenia i zachowań.

>Konstantin Dalmata

Konstantin Dalmata – trener biznesu, diagnosta, konsultant HR. Zdobywał doświadczenie zawodowe biorąc udział w międzynarodowych projektach szkoleniowych oraz diagnostycznych (AC/DC) dla znanych polskich oraz rosyjskich marek. Miał przyjemność pracować z takimi firmami jak Renault, Polkomtel, Gazprom, NIS, СтройИнвест, Oriflame. Posiada praktyczne doświadczenie w zakresie rozwoju zasobów ludzkich w organizacji. Również samodzielnie przeprowadzał projekty badające efektywność funkcjonowania małych polskich oraz rosyjskich przedsiębiorstw. Aktywnie współpracuje z firmami, które rozszerzają areał swojej działalności z Rosji na Polskę i UE oraz odwrotnie. Prowadzi szkolenia biznesowe w języku polskim oraz rosyjskim dla klientów indywidualnych i biznesowych. Podczas prowadzonych zajęć docenia przede wszystkim bezpieczną atmosferę, twórcze doświadczenia oraz wykorzystywanie uzyskanej wiedzy w praktyce. Również jest autorem projektu szkoleniowego nauczania języka rosyjskiego dla Polaków „B-Russian”, wykorzystującego metodę blended learning.

Adrian Marendziak

Adrian Marendziak – dziennikarz, specjalista ds. kreowania wizerunku. Ukończył Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego o specjalności PR & CI. W roku 2012 ukończył we wrocławskiej Wyższej Szkole Bankowej Podyplomowe Studia Trenera Biznesu. Obecnie współpracuje z jedną z wrocławskich firm w ramach POKL, gdzie jest ekspertem merytorycznym ds. PR i marketingu. W pracy trenerskiej stara się odchodzić od utartych i powielanych pomysłów na rzecz twórczych i kreatywnych rozwiązań. Jak sam mówi: „Normalność jest nudna”. Właśnie dlatego zajmuję się kreowaniem wizerunku, reklamą i PR, gdyż ten obszar wymaga poszukiwania nowego[innego] spojrzenia na otaczającą nas rzeczywistość”.

Zakres prowadzonych przez niego szkoleń obejmuje:

  • Komunikację społeczną, interpersonalną, międzykulturową
  • Warsztaty dziennikarskie
  • Sztukę wystąpień publicznych
  • Reklamę
  • Public Relations
  • Kreowanie wizerunku
  • Społeczne i kulturowe oddziaływanie mediów
Magdalena Michalska

Magdalena Michalska - Absolwentka Psychologii Klinicznej i Studium Pedagogicznego Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, Certyfikowany Trener Biznesu Grupy Trop. Współprowadziła projekty szkoleniowe z komunikacji w zespole dla międzynarodowych korporacji takich jak Bridgestone Sales czy Marin’s Central Europe. Prowadzi grupy rozwojowe oraz szkolenia i warsztaty w Akademii Psychoedukacji i Psychoterapii Aspekt, Fundacji Pedagogium. Organizuje również szkolenia dla liderów AZS Warszawa. Prowadziła szkolenia m.in. dla Bank Zachodni BZWBK, Bank Pekao Leasing, Govecs i Oświaty Interesuje się obszarem rozwijania umiejętności interpersonalnych i współpracy grupowej. Wolne chwile spędza czytając, oglądając filmy, jeżdżąc na nartach, nurkując, chodząc na koncerty, a ostatnio praktykując jogę astangę.

Prowadzi szkolenia w następujących obszarach tematycznych:

  • sztuka komunikacji,
  • zarządzanie konfliktem,
  • budowanie zespołu,
  • motywacja,
  • komunikacja z elementami asertywności,
  • radzenie sobie ze stresem,
  • zarządzanie sobą w czasie,
  • profilaktyka uzależnień,
  • dyskryminacja i uprzedzenia.

Tomasz Śmiglewski

Tomasz Śmiglewski Ukończył Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej na Wydziale Psychologii Klinicznej – specjalizując się w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz Wyższą Szkołę Handlu i Prawa na Wydziale Prawa – specjalizując się w prawie pracy. Doświadczenie zawodowe zdobywał, jako pracownik działów sprzedaży firm z branży HR, kierując działem rekrutacji firmy Astek Polska, specjalizującej się w realizacji projektów w branży IT & Telecom oraz jako członek Zespołu ds. rozwoju pracowników w ING Banku Śląskiem gdzie odpowiadał za zarządzanie procesem Badania opinii pracowników Grupy ING oraz Systemem oceny okresowej ING Banku śląskiego.

Jest autorem poradników „Pierwsza ocena w służbie cywilnej” i „Oceny okresowe w służbie cywilnej”, które od 2011 roku stanowią oficjalne materiały pomocnicze dla członków korpusu służby cywilnej w zakresie realizacji powyższych procesów.

Trzema głównymi obszarami jego specjalizacji są:

  • Szkolenia z zakresu umiejętności sprzedażowych – np. sprzedaż relacyjna, negocjacje, aktywny prospecting oraz sztuka umawiania spotkań przez telefon.
  • Szkolenia z zakresu rozwoju umiejętności osobistych – np. zarządzanie czasem, rozwiązywanie konfliktów, asertywność, zarządzanie stresem i umiejętności komunikacyjne.
  • Szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji pracowników – np. zarzadzanie rozwojem pracowników, oceny okresowe, motywowanie, tworzenie modeli kompetencyjne.
Agata Matuszewska

Agata Matuszewska Doktorantka na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, absolwentka psychologii organizacji i doradztwa zawodowego oraz pedagogiki, trener umiejętności psychospołecznych I stopnia. Od kilku lat prowadzi szkolenia biznesowe i warsztaty umiejętności społecznych, m.in. z zakresu komunikacji interpersonalnej, wywierania wpływu, efektywnej sprzedaży, zarządzania sobą w czasie, asertywności itp. Odbiorcami szkoleń jest zarówno sektor biznesowy (m.in. branża finansowa), jak również beneficjenci projektów unijnych, członkowie organizacji pozarządowych i studenckich

Ponadto Agata Matuszewska posiada doświadczenie w obszarze HR - zajmowała się prowadzeniem procesów rekrutacyjnych oraz wewnętrznych szkoleń i coachingów. Jej zainteresowania zawodowe obejmują tematykę trenerstwa, coachingu, psychologii społecznej i employer branding.

Łukasz Smyczek

Łukasz Smyczek - Psycholog, Trener oraz Master Coachem w procesie certyfikacji w Instytucie NLP Coaching. Prowadzi coachingi indywidualne z zakresu kreowania drogi zawodowej oraz życiowej. W swojej pracy korzysta z unikalnej koncepcji Poziomów Wartości Graves’a, która ma szerokie zastosowanie w pracy indywidualnej oraz grupowej. Specjalizuję się w wykorzystywaniu wiedzy psychologicznej oraz metod coachingowych w osiąganiu realnych rezultatów w życiu osobistym i biznesowym.

Halina  Wałaszewska  Sienkiewic

Łukasz Mikołajuk- Psycholog, trener biznesu. Ukończył Szkole Trenerów na Wyższej Szkole Psychologii Społecznej.  Prowadzi szkolenia od kliku lat. Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji „miękkich” zarówno w obszarze zarządzania jak i rozwoju osobistego. W swoim doświadczeniu zawodowym zajmował się badaniami rynku oraz opracowywaniem strategii i programów szkoleniowych dla firm z różnych branż.

„W swojej pracy skupiam się na potrzebach rozwojowych oraz różnicach indywidualnych pracowników i dobraniu takich metod szkoleniowych by nie tylko wyposażyć uczestników szkolenia w wiedzę ale dać im również wgląd w siebie a tym samym kształtować zmianę ich postaw. Nie interesują mnie rozwiązania idealne, ale skuteczne, kreujące realne zmiany postaw i zachowań”

Halina  Wałaszewska  Sienkiewic

Halina Wałaszewska Sienkiewicz- Specjalistka w dziedzinie sztuki i poprawności żywego słowa, emisji głosu, retoryki, mowy ciała, wystąpień publicznych i komunikacji społecznej   Absolwentka Akademii Teatralnej w Warszawie, Pomagisterskiego Studium Logopedycznego na Uniwersytecie Warszawskim i Podyplomowego Studium Emisji i Higieny głosu na Uniwersytecie Gdańskim. Jest wykładowcą i trenerem przedmiotu „Kultura żywego słowa” na uczelniach wyższych – w Collegium Civitas i Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Prowadzi zajęcia na Wydziałach Prawa, Dziennikarstwa, Politologii i Socjologii. Szkoli prezenterów w rozgłośniach radiowych „Agory” ( Radio Pogoda, Radio Mazowsze, Radio Klasyka, Radio TOK-FM, Radio Złote Przeboje). Przegotowuję młodzież do egzaminów do szkół teatralnych, pracuje w Studium Aktorskim. Jej doświadczenia zawodowe związane są również ze szkoleniami dla dziennikarzy, prawników, polityków, menadżerów, handlowców, ludzi kultury i sztuki, nauczycieli. Specjalizuje się również w indywidualnych szkoleniach przygotowujących do wystąpień publicznych. Pracowała dla takich firm jak: Ministerstwo Kultury i Sztuki, Narodowe Centrum Kultury, Teatr Ochoty, rozgłośnie radiowe „Agora”, telewizja TVN, Collegium Civitas, Uczenia Łazarskiego, Wyższa Szkoła Edukacja w Sporcie, Wyższa Szkoła Komunikacji, Politologii i Stosunków Międzynarodowych, Centrum Słuchu i Mowy „Medincus”, Szkoła Aktorska Haliny i Jana Machulskich, Firma Szkoleniowa Greenpol Piotra Tymochowicza, Firma Szkoleniowa Avenhansen, MediaCorporation, Centrum Pomocy Logopedycznej, Gazeta Wyborcza, Impresariat Artystyczny TWBOSS. Jej uczniowie, to obecnie cenieni i znani dziennikarze i prezenterzy telewizji TVN, TVN 24, TVP INFO, POLSAT NEWS, TVP KULTURA, a także wielu polityków, menadżerów i prawników.

Marta Piątkowska

Marta Piątkowska- znana stylistka i projektantka Wieloletni trener/praktyk szkoleń dla firm z zakresu kreacji wizerunku, trendów w modzie, zarządzania zespołem w branży odzieżowej. Doradca dobrego stylu oraz odpowiedniego wizerunku, zarówno w biznesie jak i życiu prywatnym. Panij Marta prowadzi własną działalność obejmującą porady stylisty, profesjonalne metamorfozy.

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu i organizacji grupowych szkoleń zawodowych i szkoleń warsztatowych dla firm ( Omnia, PIG itd , stylizacji i organizacji eventów dla dużych firm takich jak TK MAXX , Galaxy, Auchan, Kaskada itd oraz obsługi wielu indywidualnych klientek i występów w tv TVN, TVP 2, TVP1 pozwoliło zdobyć niepodważalne doświadczenie Pani Martą prowadzi również własny salon mody, w którym prezentuje między innymi swoje niebywale kreację.

Danuta Jaskulska

Danuta Jaskulska- magister prawa, były arbiter z listy Prezesa UZP, wieloletni praktyk,  członek  komisji przetargowych, kontroler i audytor prowadzonych postępowań. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu prawa zamówień publicznych oraz prawa cywilnego.



Randia Filutowska

Randia Filutowska- ukończyła Uniwersytet Łódzki , wydział Prawa i Administracji na kierunku Administracja oraz podyplomowo Marketingowe Zarządzanie Firmą na wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Przez 19 lat pracowała w Narodowym Banku Polskim, gdzie zdobyła teoretyczną oraz praktyczną wiedzę na temat banknotów i monet w Wydziale Kasowo Skarbcowym oraz prawa dewizowego w Wydziale Statystyczno Dewizowym. Była uczestnikiem wielu szkoleń prowadzonych przez specjalistów z Departamentu Ekspertyz NBP. Jest szkoleniowcem od wielu lat prowadzącym kursy i warsztaty z rozpoznawania autentyczności polskich złotówek , euro oraz innych walut świata. W pracy szkoleniowca stara się umiejętnie bilansować praktykę z teorią.

Beata Wyszyńska

Beata Wyszyńska – Radecka – magister ekonomii na Akademii Obrony Narodowej oraz magister inżynier Politechniki Warszawskiej na Wydziale Transportu. Ukończyła Podyplomowe Studium Zastosowania Informatyki. Specjalizuje się w prowadzeniu kursów z obszaru Excel podstawowy i zaawansowany, a także kursy z obsługi komputera. Jej doświadczenie i eksperckie podejście do tematu odzwierciedla liczba przeprowadzonych godzin szkoleniowych. Przeprowadziła ponad 1200 godzin szkoleniowych z MS EXCEL, ponad 350 godzin MS EXCEL VB, MS WORD około 150 godzin, MS POWER POINT około 170 godzin, a także z obsługi komputera około
                           300 godzin szkoleniowych.

Michał Paniak

Michał Pniak-  trener szkoleń i kursów w dziedzinie IT oraz grafiki komputerowej.

Specjalizuje się w prowadzeniu kursów dedykowanych firmom, dostosowując harmonogram zajęć pod profil ich działalności (księgowość, logistyka, marketing, kadra zarządzająca). Bogate doświadczenie jakim dysponuje, ścisły umysł, umiejętności analityczne, doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń, niezwykła komunikatywność, otwartość i chęć współpracy powodują, że szkolenia prowadzone przez Michała Pniaka spełniają oczekiwania najbardziej wymagających kursantów.

Obszar prowadzonych szkoleń:

  • MS EXCEL,
  • MS ACCESS,
  • MS WORD,
  • MS POWER POINT,
  • MS PROJECT,
  • MS AUTLOCK,
  • ADOBE PHOTOSHOP,
  • AUTO CAD,
  • PAKIET COREL

Michał Michniewicz

Michał Michniewicz- trener szkoleń z zakresu grafiki komputerowej. Absolwent NOEA University multimedia design Aalborg Denmark.

Pan Michał specjalizuje się w szkoleniach i kursach graficznych, dzięki zdobytemu doświadczeniu przy tworzeniu projektów, reklam, wszelakich wizualizacji , doskonale sprawdza się przy koordynowaniu warsztatów przeznaczonych zarówno do firm jak i osób prywatnych.

W swojej pracy zawsze stawia na praktykę, dzięki czemu przekazywane przez Niego informację oraz zdobyta przez kursantów wiedza realnie przekładają się na jakość wykonywanej pracy oraz podniesienie zarówno estetycznych jak i technicznych walorów tworzonych przez Państwa projektów.

Obszar specjalizacji:

  • Adobe Photoshop
  • Adobe Illustrator
  • Adobe In Desing
  • Adobe After Effect
  • Adobe Premiere
  • Sketch-up
  • V-Rey

I wielu więcej – GoWork zatrudnia ponad 320  wykładowców w całych kraju. Naszych trenerów możemy pochwalić za duże doświadczenie nie tylko w prowadzeniu szkoleń,  ale również za doświadczenie praktyczne w dziedzinach, z których prowadzą warsztaty. Dokładnie weryfikujemy ich kompetencje na etapie rekrutacji, a ich umiejętności, wiedza i przygotowanie są oceniane w ankietach poszkoleniowych przez uczestników szkoleń.

Nasi trenerzy:

  • Współpracowali z najbardziej rozpoznawalnymi markami na polskim rynku.
  • Są wieloletnimi praktykami.
  • Posiadają solidne podstawy teoretyczne.
  • Posiadają przygotowanie pedagogiczne bądź ukończyli szkoły trenerskie.
  • Absolwenci uczelni:Uniwersytet Wrocławski, Jagielloński, Warmińsko-Mazurski
  • Doktoranci bądź stypendyści najlepszych uczelni w Polsce i za granica
  • Posiadający certyfikaty takie jak: Certyfikowany kurs na Assesora Sesji AC/DC