Jak pozyskać klienta w mediach społecznościowych?

OPIS SZKOLENIA

Serwisy społecznościowe, są  od paru lat niekwestionowanymi gwiazdami na internetowej scenie, odgrywają więc coraz większa role we współczesnym świecie. Coraz wiećej osób spędza czas na portalach internetowych. Skuteczne dotarcie do tego szerokiego grona odbiorców jest możliwe jedynie dzięki działaniom marketingowym. Dzięki temu wzbudza zainteresowanie firm oraz specjalistów od marketingu i strategii, dostrzegających olbrzymi potencjał w mocy serwisów społecznościowych.

Jednak niewiele firm wie, jak zorganizować dialog w tym środowisku, jeszcze mniej wie jak zarabiać na obecności  w sieciach społecznościach, czyli jak pozyskać nowych klientów, promować produkty, usługi lub polepszyć swoją sprzedaż.

GoWork.pl przygotowało dla Państwa szkolenie z zakresu wykorzystania roli serwisów społecznościowych w firmach, dzięki któremu zdobędą Państwo niezbędne umiejętności pozwalające na efektywne pozyskanie nowych klientów dzięki mediom społecznościowym.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Właścicieli małych i średnich firm,
  • Dyrektorów oraz pracowników działów marketingu i reklamy,
  • Specjalistów PR i komunikacji,
  • Specjalistów social media w firmie,
  • managerów oraz kierowników poszczególnych działów,
  • wszystkich osób zainteresowanych danym tematem.

PROGRAM

  1. Konsument w sieci-nowa era w komunikacji.
  2. Szanse dla biznesu.
  3. Aktywność w mediach społecznościowych.
  • Jak wykorzystać media społecznościowe w działaniach marketingowych?
  • Strategia obecności firm w mediach społecznościowych.
  • media społecznościowe a marketing
  1. Najpopularniejsze serwisy w Polsce.
  1. Grupy odbiorców.
  2. Publikowanie treści i monitoring.
  3. Sytuacje kryzysowe w mediach społecznościowych.
  4. Strategie rozwoju.
  1. Inwestycje.
  2. Podsumowanie oraz konsultacje.

Uwaga! Każdy z wybranych tematów może zostać dostosowany do potrzeb Państwa firmy

KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

  • Dotarcie do szerokiego grona odbiorców,
  • darmowa reklama,
  • alternatywny kanał dotarcia do klienta,
  • promocja firmy,
  • Obycie w środowiku serwisów społecznościowych,
  • rozwój osobistych horyzontów

METODYKA

Szkolenie prowadzone jest metodą interaktywną. 40% zajęć to wykłady i prezentacje audiowizualne, 60 % to ćwiczenia warsztatowe.

CZAS TRWANIA

dwa dni (16 godzin dydaktycznych)

CENA

W celu uzyskania wyceny szkolenia prosimy o kontakt z naszymi koordynatorami