Rynek mediowy i reklamowy w Polsce Poradnik planującego kampanię reklamową

OPIS SZKOLENIA:
Szkolenie w przystępnej formie przedstawia sytuację na polskim rynku reklamy oraz trendy światowe. Dostarcza wiedzy o procesie planowania mediów – kluczowym dla skuteczności kampanii reklamowej. Nabyta wiedza jest bardzo pomocna przy pracach nad marketingiem własnych
marek oraz przy ocenie propozycji przetargowych agencji reklamowych i domów mediowych.

PROGRAM SZKOLENIA:

  •  Rynek mediów w Polsce i na świecie
  •  Kluczowe trendy
  • Mediaplaning. Podstawowe pojęcia i miary
  • Jak zmienia się planowanie mediów.
  • Reklama w internecie i nowych mediach
  • Pomiar efektywności kampanii reklamowej

Uwaga! Każdy z wybranych tematów może zostać dostosowany do potrzeb Państwa firmy

KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z UDZIAŁU  W SZKOLENIU:

  • rozenania wśród konkurencji,
  • zapoznanie się z ideologią badania rynku,
  • umijętność stworzenia samodzielnej kampani reklamowej

METODYKA:

Szkolenie ma charakter warsztatów, poprzedzone jest prezentacja multimedialną (w części teoretycznej), wykorzystywane są ćwiczenia oraz gry symulacyjne przez trenera,  w celu utrwalania zdobytych informacji przez uczestników oraz umiejętności zastosowania ich w praktyce.

TRENER:

Jakub Zając - trener biznesu z bogatym doświadczeniem. Aktywność trenerską łączy z pracą w dużym koncernie reklamowym, gdzie między innymi zajmuje się szkoleniami produktowymi jak i z zakresu kompetencji miekkich.

CZAS TRWANIA:

2 dni(16 godzin dydaktycznych)

CENA

W celu uzyskania wyceny szkolenia prosimy o kontakt z naszymi koordynatorami