Zastosowanie eventów w reklamie

OPIS SZKOLENIA

W miarę swoich możliwości każda firma wykorzystuje elementy marketingowe, aby być zauważalnym na rynku. W dobie tak intensywnego rozwoju infrastruktury, istotnym elementem jest zastosowanie różnego typu reklam, dzięki którym firma jest rozpoznawalna wśród konsumentów, tym samym kwalifikując ich do grona potencjalnych klientów. Ogólne ludzkie spostrzeżenie dotyczące produktów na rynku jest takie że, jakościowo dobre jest to co jest znane, jeżeli produkt cieszy się popularnością kojarzony jest z czymś dobrym, ponieważ z pewnością posiada szerokie grono zadowolonych odbiorców, a bez tego by nie istniał jako produkt znany. Jak tworzyć reklamy oraz skutecznie prowadzić kampanie wspomagające rozgłos, tak aby móc stać się znanym pośród ludzi i odnieść ogromny sukces na skale rynku?

GoWork.pl jako prężnie rozwijająca się firma, z przyjemnością zademonstruje Państwu tajniki marketingowe, związane z prowadzeniem kampanii, eventów, dzięki którym będą Państwo mieli ogromną możliwość odniesienia sukcesu na rynku, ponosząc minimalne przy tym koszta. Nasza wyspecjalizowana kadra trenerska zadba o rozwój kreatywności marketingowej Państwa pracowników.

PROGRAM

  1. Określenie ogólnych zapotrzebowani firmy
  2. Ogólna charakterystyka mediów
  3. Zastosowanie mediów w reklamie
  4. Pozyskiwanie producentów
  5. Planowanie kampanii
  6. Kreatywność w działaniu marketingowym
  7. Tworzenie materiałów
  8. Zastosowanie promocji
  9. Tworzenie Eventów
  10. Rola konferencji
  11. Wystąpienia – trening

Uwaga! Każdy z wybranych tematów może zostać dostosowany do potrzeb Państwa firmy

KORZYŚCI WYNIKAJĄCE ZE SZKOLENIA:

  • Rozwój marketingu w każdej firmie
  • Poprawa jakości reklamy
  • Pozyskanie umiejętności tworzeni kampanii
  • Umiejętność doboru odpowiednich mediów
  • Efektywne planowanie i organizacja eventów oraz innych elementów wspierających kampanie
  • Zdolność do samodzielnego tworzenia spotów reklamowych i telewizyjnych
  • Dobra i niezapomniana zabawa

METODYKA

Szkolenie prowadzone jest metodą interaktywną. 40% zajęć to wykłady i prezentacje audiowizualne, 60 % to ćwiczenia warsztatowe.

CZAS TRWANIA

dwa dni (16 godzin dydaktycznych)

CENA

W celu uzyskania wyceny szkolenia prosimy o kontakt z naszymi koordynatorami